آخرین اخبار

سردرگمی در بازار ارز / قیمت سکه فروریخت

اقتصادنیوز: فضای انتظامی امروز شنبه ۱ مهر ماه ۱۴۰۱ موجب شد از تعداد خریداران و فروشنده ها کم شود و بازار به بن بست برسد

اشتراک گذاری
16 مهر 1401
کد مطلب : 3448

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در اولین روز هفته بهم ریخت. تجمعات اخیر ، شنبه ۱۶ مهر ماه به میدان فردوسی مرکز خرید و فروش دلار تهران رسید.

فضای انتظامی در بازار دلار

فضای انتظامی موجب شد از تعداد خریداران و فروشنده ها  کم شود و بازار به بن بست برسد. نرخ دلار عصر امروز در تهران در مقایسه با روز پنجشنبه تقریبا رنج بود و درمحدوده ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید . 

البته از سوی دیگر هرات و سلیمانیه قیمت دلار را اعلام نکرد و نرخ حواله درهم نوسان محدودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز در محدوده ۸ هزار و ۹۸۰ تومان  به فروش رسید. 

قیمت طلاریزش کرد

قیمت اونس طلا امروز نزولی بود. طلای جهانی امروز بیش از ۶ دلار کاهش را ثبت کرد و در محدوده ۱۶۹۵ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز در محدوده ۱ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد. این قیمت در مقایسه با عصر دو روز قبل ۱۱هزار و ۱۰۰ تومان کاهش را نشان می دهد . 

قیمت سکه فروریخت

قیمت سکه هم امروز مرز ۱۵ میلیون تومان را از دست داد. فلز گران بهای داخلی امروز در مقایسه با دو روز قبل ۱۳۶ هزار تومان فرو ریخت و به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۳۳ هزار تومان به فروش رسید. ارزش ذاتی سکه امروز به کانال ۱۲ میلیون تومان برگشت و با ۱۲ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان بود حباب سکه در محدوده ۱۸درصد قرار داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =